سفارش تبلیغ
صبا ویژن
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]
سلام محب برمحبان حسین (ع)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تاریخ سیاسی ایران فروردین

بیست وسوم فروردین ماه

1358

اسوشیتدپرس گزارش داد در پی قطع صادرات نفت ایران به اسرائیل، دولت امریکا، انگلستان را زیر فشار قرار داده تا نفت دریای شمال را به اسرائیل بفروشد.

1357

بازار تبریز در اعتراض به جنایات مأموران حکومت شاه تعطیل شد.

1354

قرارداد صدور گاز طبیعی ایران از راه شوروی به جمهوری فدرال آلمان در مسکو به امضای سه کشور ایران، شوروی و آلمان رسید.

1347

سلطان حسن دوم پادشاه مراکش وارد تهران شد.

1342

امام‌خمینی در پاسخ به پیام تسلیت آیت‌الله العظمی حکیم در مورد حادثه حمله به مدرسه فیضیه با درخواست وی برای مهاجرت دسته‌جمعی روحانیون به نجف مخالفت کرد.

1330

9 ایرانی و سه انگلیسی در زد و خورد میان کارگران صنعت نفت با عوامل طرفدار انگلستان کشته شدند . این حادثه متعاقب ملی شدن صنعت نفت ایران رخ داد .

1322

دکتر مصباح زاده مدیر وقت روزنامه کیهان و از نویسندگان وابسته به دربار، به سمت ریاست اداره کل انتشارات و تبلیغات منصوب شد.

 



نوشته های دیگران ()

اسما خداوند متعال

نویسنده متن فوق:غلامرضا حیدری زاده » محب ( یکشنبه 94/1/23 :: ساعت 2:9 صبح )

»» تاریخ سیاسی ایران فروردین

بیست ودوم فروردین ماه

1378

در پی شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توسط سازمان مجاهدین خلق ـ منافقین ـ وزارت امور خارجه با احضار سفیر عراق مراتب اعتراض شدید ایران به دولت آن کشور به دلیل حمایت از این سازمان را به اطلاع وی رساند.

1371

جرج‌بوش اعلام کرد: کمک واشنگتن به بغداد در جریان جنگ 8 ساله‌اش با ایران فقط برای مقابله با ایران بود، نه حمایت از صدام حسین.

1361

حجت‌الاسلام محمدی ری شهری رئیس دادگاههای انقلاب ارتش از کشف یک توطئه براندازی که توسط جمعی از ملی‌گرایان، سلطنت‌طلبان و قدرت‌پرستان حمایت می‌شد خبر داد و افزود که دست‌اندرکاران این توطئه دستگیر شده‌اند.

1359

وزیران امور خارجه 9 کشور اروپای غربی درخواست دولت جیمی‌کارتر برای قطع رابطه اروپائیها با جمهوری اسلامی ایران را رد کردند.

1358

سرلشکر حسن پاکروان رئیس پیشین ساواک و عامل مؤثر در حمله به مدرسه فیضیه در قم در 1343 ش. و ارتکاب جنایات متعدد دیگر باحکم دادگاه انقلاب اعدام شد.

1357

وزارت امورخارجه از دولت ترکیه خواست به مأموریت 4 تن از دیپلماتهایش در تهران خاتمه داده آنها را به آنکارا فرا خواند. این 4 نفر به «رفتار مغایر با اصول دیپلماتیک» متهم شده‌اند.

1353

دو پزشک فرانسوی که برای معاینه دوره‌ای شاه به تهران آمدند برای نخستین بار از ابتلای شاه به نوعی سرطان خون پرده برداشتند، شاه 6 سال بعد به همین بیماری درگذشت.

1343

جعفر شریف امامی از اعضای اصلی شبکه فراماسونری و استاد اعظم لژ در ایران، ریاست «سنا» را برعهده گرفت‌.

شاه برای مشاهده مانور نظامی مشترک ایران و آمریکا در خلیج فارس راهی جزیره خارک شد.

1341

شاه درحضور کندی‌، امریکا را سمبل نوعدوستی‌، جوانمردی و دفاع از حق و عدالت نامید. کندی نیز در این دیدار شاه را «مبارز سلحشور» خواند.

1333

تشکیل کنسرسیوم بین‌المللی برای فروش نفت ایران‌، رسماً اعلام شد و22 نفر از نمایندگان 8 کمپانی نفتی امریکایی‌، انگلیسی‌، هلندی وفرانسوی وارد تهران شدند.

1312

رضاشاه در واکنش به اعتراض « کدمن » رئیس شرکت نفت ایران که به موضوع لغو پیمان دارسی اعتراض کرده و خواستار تمدید اعتبار آن تا 60 سال دیگر شده بود گفت : ما که 30 به گذشته لعنت کردیم حاضر نیستیم بپذیریم که 50 سال هم آیندگان به ما لعنت بفرستند . تنها 45 روز پس از این سخنان رضاشاه پیمان تمدید قرارداد دارسی را با انگلیسیها امضا کرد !

1304

به مناسبت جشن تاجگذاری احمدشاه‌، تهران وشهرستانها چراغانی بود. مراسم تاجگذاری وی 2 سال پس ازکودتای رضاخان و 2 سال قبل از انقراض سلسله قاجار برگزار شد.

1303

مجلس شورای ملی به کابینه رضاخان رأی اعتماد داد. احمدشاه چند روز پس از آن، تهران را به قصد اروپا ترک کرد.

1298

هیئت وزیران به طور دسته جمعی استعفا دادند.

 

 



نوشته های دیگران ()

اسما خداوند متعال

نویسنده متن فوق:غلامرضا حیدری زاده » محب ( شنبه 94/1/22 :: ساعت 12:8 صبح )

»» تاریخ سیاسی ایران فروردین

بیستویکم فروردین ماه

1376

دادگاه برلین طی حکمی 4 نفر ازکسانی را که در 1371 ش. به اتهام دست داشتن در ترور اعضای حزب دمکرات در رستوران «میکونوس‌» بازداشت کرده بود، از جمله یک ایرانی به نام کاظم دارابی را به حبس ابد محکوم کرد.

«آموکو» ـ یکی از بزرگترین شرکتهای نفتی امریکاـ به صف مخالفان تحریم ایران پیوست. مدیران ارشد این شرکت، کاخ سفید را برای لغو تحریم ایران تحت فشار قرار دادند

1371

انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد . این مجلس در هفتم خرداد1371 آغاز به کار کرد و تاششم خرداد سال 1375 ادامه یافت .

1367

سکوی نفتی ساسان توسط سه ناو جنگی آمریکا مورد حمله قرار گرفت و منهدم شد.

1358

هنری کیسینجر وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت: شاه مخلوع که 37 سال تمام دوست ایالات متحده بوده امروز مانند یک یهودی سرگردان با وی رفتار می‌شود.

1357

خلعتبری وزیر خارجه در بازگشت از وین اعلام کرد برای دفن فضولات اتمی اتریش در خاک ایران توافقهائی با مقامات آن کشور صورت گرفته است.

1349

در شرایطی که رژیم صهیونیستی مورد تحریم اکثر کشورهای اسلامی بود، تهران میزبان مسابقه فوتبال میان دو تیم ایران و اسرائیل شد. این بازی با باخت تیم اسرائیل خاتمه یافت و موج شادی مردم در سراسر کشور به یک حرکت سیاسی و ملی تبدیل شد.

1344

در پی ترور ناموفق شاه در کاخ مرمر، عامل ترور، رضا شمس‌آبادی به شهادت رسید و دو استوار دیگر به قتل رسیدند و شاه نیز مجروح شد.

به توصیه سید ضیاء‌الدین طباطبائی اولین نخست‌وزیر عصر پهلوی، شاه در اتومبیلی روباز در شهر گردش کرد تا مردم از سلامت وی پس از سوء قصد صبح امروز در کاخ مرمر آگاه شوند. سیدضیاء در این گردش شهری در کنار شاه قرار داشت.

1343

امام خمینی ضمن هشدار نسبت به تلاش حکومت پهلوی برای ایجاد اختلاف در حوزه علمیه، به «انقلاب سفید» شاه و سرمقاله 18 فروردین روزنامه اطلاعات اشاره کرده و فرمودند: «کدام انقلاب‌؟ کدام ملت‌؟... خمینی را اگر دار بزنند تفاهم نخواهد کرد.... با سرنیزه نمی‌شود اصلاحات کرد ...»

1342

امام‌خمینی در پاسخ به تلگراف آیت‌‌الله العظمی سید محسن حکیم، که مراجع ایران را در اعتراض به جنایات شاه به مهاجرت به عراق دعوت کرده بود، اجابت این دعوت را به مصلحت ندانست و متذکر شد مردم در شکنجه و عذاب الیم قرار خواهند گرفت.

1341

شاه وفرح برای جلب حمایت کندی ـ رئیس جمهور جدید امریکا ـ و ارائه طرح خود موسوم به «انقلاب سفید» عازم امریکا شدند.

1314

نهمین دوره مجلس شورای ملی پایان یافت.

1303

مجلس شورای ملی در یک جلسه فوق‌العاده، مسئولیت رئیس الوزرائی سردار سپه را مورد تأکید قرار داد.

1300

به دستور رضاخان سردار سپه هزاران نیروی قزاق در منطقه دروازه دولت در برابر احمد شاه و هیأت وزیران و همچنین ماموران دولتهای خارجی، به رژه نظامی پرداختند.

1295

یک سرگرد و یک ستوان ژاندارمری به طرز مرموزی در شیراز ترور شدند. افکار عمومی «پلیس جنوب» را که توسط انگلیسی‌ها در ایران شکل گرفته، عامل این ترور شناختند.

 

 



نوشته های دیگران ()

اسما خداوند متعال

نویسنده متن فوق:غلامرضا حیدری زاده » محب ( شنبه 94/1/22 :: ساعت 12:3 صبح )

»» تاریخ سیاسی ایران فروردین

بیستم فروردین ماه

1372

سیدمرتضی آوینی سردبیر مجله ادبی و هنری سوره، مسئول واحد تلویزیونی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و نویسنده و راوی برنامه «روایت فتح» هنگامی که برای تهیه گزارش دیگری از این مجموعه رهسپار جبهه‌های نبرد شده بود، در اثر برخورد با مین در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

1358

منوچهر آزمون از کارگزاران ارشد رژیم شاه به حکم دادگاه انقلاب اسلامی اعدام شد .

1357

سازمان مرکزی پیمان سنتو اعلام کرد: نیروی هوایی ایران‌، ترکیه‌، پاکستان و بخشی از نیروی هوایی امریکا وانگلیس‌، در هفته جاری در یک مانور دفاعی شرکت خواهند کرد.

«ترنر» رئیس سازمان «سیا» در میهمانی سفارت ایران در واشنگتن که توسط اردشیر زاهدی و به مناسبت ورود ارتشبد ازهاری رئیس ستاد ارتش به آمریکا ترتیب یافته بود شرکت کرد

1356

«سولیوان‌» سفیر امریکا در فیلیپین، به عنوان سفیر این کشور در ایران تعیین شد.

1352

سپهبد حسین فردوست قائم مقام سازمان اطلاعات و امنیت کشور ورئیس دفتر ویژه شاه به ریاست سازمان بازرسی کل شاهنشاهی منصوب شد.

1342

رابرت مک نامارا وزیر دفاع امریکا، پس از جنایت شاه در مدرسه فیضیه قم، تصریح کرد: ایران مورد حمایت نظامی امریکا قرار دارد.

1321

«پزشک احمدی» که زندانیان سیاسی مخالف رضا شاه را در زندان با تزریق آمپول هوا می‌کشت، در عراق شناسائی و دستگیر شد. وی که پس از سقوط رضا شاه در شهریور 1320 از ایران فرار کرده بود، به تهران مسترد و محاکمه شد.

1305

خبر تخریب قبه و بارگاه ائمه بقیع، خشم علمای ایران و عراق را برانگیخت و بیانیه‌های متعددی از سوی آنان در محکومیت اقدام وهابی‌ها انتشار یافت.



نوشته های دیگران ()

اسما خداوند متعال

نویسنده متن فوق:غلامرضا حیدری زاده » محب ( جمعه 94/1/21 :: ساعت 11:58 عصر )

»» تاریخ سیاسی ایران فروردین

نوزدهم فروردین ماه

1376

انتخابات سومین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد . این مجلس در هفتم خرداد1367 آغاز به کار کرد و تاششم خرداد سال 1371 ادامه یافت .

1359

آیت الله سید محمدباقر صدر مرجع و متفکر بزرگ اسلامی و خواهر وی ـ بنت‌الهدی صدر ـ توسط حکومت صدام به شهادت رسیدند.

امام خمینی (ره) در پیامی عنوان داشت‌: اگر کارتر در عمر خود، یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است‌، همین قطع رابطه باایران است‌. ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم‌، چون که این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید دولت امریکا از ایران است‌.

1355

ایران رابطه سیاسی خود را با کوبا قطع کرد.

1352

نخستین قرارداد بازرگانی عمده میان ایران و چین به امضا رسید.

1333

دادگاه تجدیدنظر محاکمه دکتر محمد مصدق کار خود را آغاز کرد.

1330

صادق هدایت رمان‌نویس ایرانی در 49 سالگی در پاریس خودکشی کرد.

1323

پیمان بازرگانی عمده ایران و امریکا که زمینه‌ساز نفوذ اقتصادی امریکا در ایران بود، توسط احمد قوام ـ قوام السلطنه ـ نخست‌وزیر وقت به امضأ رسید.

1287

محمدعلی شاه مورد سوء قصد قرار گرفت. در پی این واقعه عده‌ای توسط مأموران نظمیه بازداشت و برای بازپرسی به کاخ گلستان برده شدند.



نوشته های دیگران ()

اسما خداوند متعال

نویسنده متن فوق:غلامرضا حیدری زاده » محب ( جمعه 94/1/21 :: ساعت 11:53 عصر )

<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تاریخ سیاسی ایران مرداد
تاریخ سیاسی ایران تیر
تاریخ سیاسی ایران تیر
تاریخ سیاسی ایران تیر
تاریخ سیاسی ایران تیر
تاریخ سیاسی ایران تیر
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 19
>> بازدید دیروز: 53
>> مجموع بازدیدها: 209588
» درباره من

سلام محب برمحبان حسین (ع)
مدیر وبلاگ : محب[471]
نویسندگان وبلاگ :
غلامرضا حیدری زاده (@)[0]



تماس با ما » پیوندهای روزانه

روزنامه های ایران [13]
سلام محب بر محبان حسین(ع) [77]
اخبار لحظه به لحظه گروه تروریستی داعش [24]
تقویم تاریخ [17]
صرافی [11]
[آرشیو(5)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
سیاست[266] . سخن آینه روح است[28] . بشنو از دل[23] . تاریخی[23] . حسین(ع)[15] . السابقون[12] . معرفی کتاب[10] . اجتماعی[9] . اطلاعیه[8] . همسروخانواده[6] . رد پای صهیون[5] . اهل بیت[5] . سیروسلوک[5] . علی(ع)[5] . اخلاق[2] . اقتصاد . قانون . قرآن . سوانح در ایران .
» آرشیو مطالب
بهمن 93
دی 93
آذر 93
آبان 93
شهریور 93
مهر 93
مهر 92
شهریور 92
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94

لوگوی وبلاگ


لینک دوستان
عطر ظهور
گروه سایه-shadow group
دلنوشته من ...
به سوی فردا
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
در انتظار آفتاب
بانوی دشت رویا
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دلنوشته های قاصدک
هزاران سؤال
دلتنگ...
دلنوشته ها
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دختــــر بهــــار
لیلای مجنون
عشق سرخ من
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
در حسرت اقلیم رهایی
*** نـذر آقـا ***
نوشتار
کودکان آسمانی
(✿◠‿◠) kolbehf1.ir .•°*
شعر
تغییر مطلوب
منبر مکتوب
افـــــســ❤ــونگـــ❤ــر
قیدار شهر جد پیامبراسلام
اجتماعی
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
بود دلی رفت وفراموش شد
بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن
سجاده ای پر از یاس
حجاب اسلامی
سرباز ولایت
خورشید پنهان
قلمدون
چند لقمه حرف حساب
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
پستِ دل
کلبه بصیرت
•°•°•دختـــــــــــرونه هـــای خاص مــــــــــــن•°•°•
بلوچستان
محنا
عاشقانه ای برای عشقــــــــــم
لباس شخصی
اسپایکا
شهر چای
سه ثانیه سکوت
► o▌ استان قدس ▌ o ◄
پرپر
نگارستان خیال
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
MATIN 3DA
تسبـیـ ـ ـ ـ ــح واژه ها
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
عقیل صالح
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
طب سنتی@
سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
سخن آشنا
دوست کوچولو
فریاد بی صدا
اکبر پایندان
پژواک
ســـــــــادهــــــــ دل
شهرستان بجنورد
مشاور
کلکسیون تمبرخانواده شهیدان محمدسخنی وجمیله رمضان
پلاک آسمانی،دل نوشته شهدا،اهل بیت ،و ...
«حبیبی حسین»
چشمـــه ســـار رحمــت
ضرب زیدٌ
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
میراب نوشت
مشتاقی و مهجوری
آقاشیر
ستارگان دوکوهه
صراط مستقیم
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
نگاه خیس
نســــل چـــــهارم
تنهایی......!!!!!!
دین و جامعه
شادیهای کوچک یک خانم خونه دار
شباهنگ
وبلاگ تالار آگهی
تنهای93
آوای روستا
ایوون رویا
shamsozalam
فصل رویش
سارا احمدی
بیصدا ترازسکوت...
جنون قلم
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
هـــــــــومــــــــ ســــــپـــــــــیـــد
تک درخت
زنده باد جوان ایرانی
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
پیامنمای جامع
ترنم احساس
دانش آموز پویا
بادصبا
هفت آسمان
عاشقانه هایم...
آقاسیدبااجازه...
ماتاآخرایستاده ایم
هدهد
.-~·*’?¨¯`·¸ دوازده امام طزرجان¸·`¯¨?’*·~-.
کارشناس مدیریت دولتی
دنیای کیمیا
آلو
بزرگترین مرجع مقالات نجوم
ارمغان تنهایی
تـلاطـم ارونـد
دوستدار علمدار
دهه هفتادیااااا
******ali pishtaz******
دلتنگ احساس تو
سلام شهدا
ابـــــــــــرار
کوثر ولایت
گدایی ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
تنها
پیام رهایی
زمزمه های تنهایی من
سرزمین رویا
نون و ریحون
توهمدردی یا همدردی؟؟؟؟
دریای آبی
چون میگذرد غمی نیست
حکـــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــت
آوای من
زندگی رسم خوشایندیست
حرف های تنهایی
آخرت من
بچه های خدایی
شبیر
کمی درنگ بایدم ...
عاشقتم
من.تو.خدا
آسمان آبی 56
s & r
.:پرستــوی خیــــال:.
فلسفه یعنی رنج...
m...a
یامهدی
صوفی نامه
دفتر تقدیر
قدرت کلمات
کلبه تنهایی
::شوق شهادت::
مــــنانــه ها
خاکیهای آسمانی
فیلم و مردم
شانزده
زندگی شیرین
ماه نگار- گالری هنر های من و دوستم
یار آسمانی من...
شهریار کوچه ها
ترانه ی زندگیم (Loyal)
سعید جندالمهدی
سنگ صبور
عمومی
*ترخون*
جریه سید محمد
امام زمان
من و ....!!!
اندیشه
انتظار
بشنو این نی چون حکایت می کند
انتظار
نوشته هایی که دوستشان دارم!
بهشت بهشتیان
سرباز کوثر
غائب
مشکات نور الله
سکوت باران....
باران
مهدی یاران
اســــرارِ وجـــود
گل یا پوچ؟2
صدای سکوت
شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی
یه دختره تنها
پسران علوی - دختران فاطمی
واذکر ربک اذا نسیت
چهارفصل
یادداشتهایم
نبض احساس
ღ مـــــدارِ بیــــ قراریــــ ღ
گل خشک
مهاجر
... و همچنین گزیده ای از اشعار پسانیمایی
نت سرای الماس
دنیا
tanha
دل پر خاطره
Royapardazi
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
سلام محب برمحبان حسین (ع)
جوان امروزی
دهکده کوچک ما
حقیقت
خدای عشق و خنده
دل خوش
انجمن محرمانه
تکـــــــــــ نفســــــــ ــــ ــ ـ .
نهِ /دی / هشتاد و هشت
مشک نامه
FaryadBiiiseda
فــــــقــــــط خــــــدا
فارس ایران
من،منم.من مثل هیچکس نیستم
اینجا گرانیگاه است
Tarranome Ziba
حریر نازک باران
دوعاشق
غابات مازندران
تا پروانه شدن ...
❤ ناگفته های دختر تــنها ❤
پاتوق دختر و پسرای ایرونی
.:شاه تورنیوز |shahtorn.ir | شاه تور:.جدید93
رویای تلخ ترازسکوت
هر چی تو فکرته
دبیرستان هیئت امنایی امام خمینی (ره) شاهرود
ツعـــاشـــقـــانــهツ
اسرا
راه زنده،راه عشق
محسن نصیری(هامون)
دلتنگ محبت=دلتنگ احساس تو
پایگاه اطلاع رسانی مسجد ایروانی(ره)
شاخه نبات
حسام الدین شفیعیان
نیلو...
عاشقانه
حرفِ دل
من و خودم
Hunter
نوشته های دختر تنها و ساده و عاشق
بـــــــلوک7
غروب دلتنگی
آتیه سازان اهواز
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
خوشنویسان ایران(سخنور)
راه کمال
دلـــــــشــــــــکســـــته
ماه مـــــــن...
سنگ صبورتم
فضای تنهایی من
مائــده الهی
تنهایی.......
خادمة الزهراء
zahre sharab
vida
ناکجا آباد
گل دختر
♥تاریکی♡
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
دوستانه
تو چی فکر می کنی
نیلوفر مرداب
♥ ✖فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی✖ ♥
☺ ☻☺ ☻
عشق الهی
حرفهای بی ریا
خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا
دل شکسته
یه دنیا حرف
اکسیزن مسموم
اکسیژن مسموم
بوی سیب
آدمکها
بهونه های بارونی
ققنوس
نور
تارنما
آخرعشق
چرتکده ی عقل
چه زود از یلدت رفت
من و تو...ما
❤ رویایی زندگی کردن... ❤
بهترینهای دنیا
تینا
بسیج صالحین
سلام محب بر محبان حسین(ع)
وبلاگ تخصصی شیمی
°°FoReVEr••
صاعقه

» لوگوی لینک دوستان
صفحات اختصاصی

اوقات شرعی


استخاره آنلاین با قرآن کریم


پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ

داستان
ابزار رایگان وبلاگ